Zuid Engeland en Wales dag 5 - Tintagel Castle en Museum of Witchcraft


Dag 5
4 maart 2019

Ook deze fotoos zijn door mij zelf gemaakt, en mogen worden gedeeld, met vermelding van  

Helaas was Tintagel Castle onder constructie, dus daar konden we niet komen, maar ik heb wel enorm genoten van de zee van Tintagel en dat laat me denken aan dat liedje van de Shores of Avalon.....

Onderweg naar Tintagel

Tintagel op de kaart



Lekker een stukje wandelen naar de kust!






Dat water is echt aqua kleurig, alsof je ergens op een
palmstrand vakantie bent!
Alleen is dit hier veel magischer, mooier en kouder ;-)


Wie net als ik visueel is ingesteld en kijkt met het oog van
een spiritueel kunstenaar, ziet hier een hartjesvorm in... ☺

Bij de plaatselijke bakker wat scones to go gehaald...

Yummie!


MUSEUM OF WITCHCRAFT

En dan rijden we door naar het Museum of Witchcraft. Deze zou pas begin april open gaan, dus ik wist dat we niet naar binnen konden, maar het was toch de moeite waard om er even te 'zijn'.




wishing well




Na er wat te hebben rondgewandeld, reden we terug naar de B&B, en kwamen langs Crackington Haven, waar we ook nog even wandelden op de grote keien en een kop thee dronken in de plaatselijke pub.





Als we terugrijden schemert het al...

Dit was dag 5. Lekker moe en voldaan onze B&B inrollen!

Hartegroet,
Vivian Dassen